محل تبلیغات شما

1- با قدردانی به موقعاز كارمندان، انرژی كاری آنان را افزایش دهید و حُسن خلاقیت را در آنان تقویت كنید.

2- موقع حرف زدن بااعتماد به نفس به چشمان افراد نگاه كنید و همیشه متبسم باشید.

3- هرگز برای پیشبرداهداف كاری خود، دیگران را با وعده های بی اساس فریب ندهید.

4- سعی كنید اسامیكارمندان را به خاطر بسپارید و در حین صحبت كردن با آنان، نامشان را به زبانبیاورید.

5- همواره به خاطرداشته باشید به كار بردن الفاظ مؤدبانه از اقتدار شما نمی كاهد.

6- اشتباهات زیردستان رابیش از حد لازم به آنها گوشزد نكنید.

7- امین و رازدار افرادباشید.

8- روی اشتباهات خودپافشاری نكنید و بی تعصب خطاهای خود را بپذیرید.

9- با عبارات كنایهآمیز و نیش دار به دیگران درس عبرت ندهید.

10- با آرامش و خونسردیبه حرف های دیگران گوش كنید و برای صرفه جویی در زمان مرتباً حرف آنان را قطعنكنید.

11- روش محاسبات مالی راتا حدی یاد بگیرید تا قادر به تجزیه و تحلیل گزارشات مالی سازمان باشید.

12- در جلسات دائماً بهساعت خود نگاه نكنید.

13- به نحوه پوشش و ظاهرخود توجه كنید.

14- تا صحت و سقم مسئلهای روشن نشده، كسی را مؤاخذه نكنید.

15-معاشرین چاپلوس خود را جدی نگیرید.

بهره وری و عوامل اثر گذار در آن

10 اصل مهم در مدیریت

هشت روش تصمیم گیری های روزانه

نكنید ,كنید ,آنان ,دیگران ,حرف ,افراد ,كنید و ,خود را ,آنان را ,به خاطر ,را به

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

انوش گپ Danny's site fietectali firzersprimel brasanlymos Freddie's memory خرید گیره کوچک کننده بینی اصل یا تقلبی ؟؟؟ آن سوی علم saygraphheadro تصمیم کبری