1- با قدردانی به موقعاز كارمندان، انرژی كاری آنان را افزایش دهید و حُسن خلاقیت را در آنان تقویت كنید.
2- موقع حرف زدن بااعتماد به نفس به چشمان افراد نگاه كنید و همیشه متبسم باشید.
3- هرگز برای پیشبرداهداف كاری خود، دیگران را با وعده های بی اساس فریب ندهید.
4- سعی كنید اسامیكارمندان را به خاطر بسپارید و در حین صحبت كردن با آنان، نامشان را به زبانبیاورید.
5- همواره به خاطرداشته باشید به كار بردن الفاظ مؤدبانه از اقتدار شما نمی كاهد.
6- اشتباهات زیردستان رابیش از حد لازم به آنها گوشزد نكنید.
7- امین و رازدار افرادباشید.
8- روی اشتباهات خودپافشاری نكنید و بی تعصب خطاهای خود را بپذیرید.
9- با عبارات كنایهآمیز و نیش دار به دیگران درس عبرت ندهید.
10- با آرامش و خونسردیبه حرف های دیگران گوش كنید و برای صرفه جویی در زمان مرتباً حرف آنان را قطعنكنید.
11- روش محاسبات مالی راتا حدی یاد بگیرید تا قادر به تجزیه و تحلیل گزارشات مالی سازمان باشید.
12- در جلسات دائماً بهساعت خود نگاه نكنید.
13- به نحوه پوشش و ظاهرخود توجه كنید.
14- تا صحت و سقم مسئلهای روشن نشده، كسی را مؤاخذه نكنید.
15-معاشرین چاپلوس خود را جدی نگیرید.
درباره این سایت