محل تبلیغات شما

1- با قدردانی به موقعاز كارمندان، انرژی كاری آنان را افزایش دهید و حُسن خلاقیت را در آنان تقویت كنید.

2- موقع حرف زدن بااعتماد به نفس به چشمان افراد نگاه كنید و همیشه متبسم باشید.

3- هرگز برای پیشبرداهداف كاری خود، دیگران را با وعده های بی اساس فریب ندهید.

4- سعی كنید اسامیكارمندان را به خاطر بسپارید و در حین صحبت كردن با آنان، نامشان را به زبانبیاورید.

5- همواره به خاطرداشته باشید به كار بردن الفاظ مؤدبانه از اقتدار شما نمی كاهد.

6- اشتباهات زیردستان رابیش از حد لازم به آنها گوشزد نكنید.

7- امین و رازدار افرادباشید.

8- روی اشتباهات خودپافشاری نكنید و بی تعصب خطاهای خود را بپذیرید.

9- با عبارات كنایهآمیز و نیش دار به دیگران درس عبرت ندهید.

10- با آرامش و خونسردیبه حرف های دیگران گوش كنید و برای صرفه جویی در زمان مرتباً حرف آنان را قطعنكنید.

11- روش محاسبات مالی راتا حدی یاد بگیرید تا قادر به تجزیه و تحلیل گزارشات مالی سازمان باشید.

12- در جلسات دائماً بهساعت خود نگاه نكنید.

13- به نحوه پوشش و ظاهرخود توجه كنید.

14- تا صحت و سقم مسئلهای روشن نشده، كسی را مؤاخذه نكنید.

15-معاشرین چاپلوس خود را جدی نگیرید.

بهره وری و عوامل اثر گذار در آن

10 اصل مهم در مدیریت

هشت روش تصمیم گیری های روزانه

نكنید ,كنید ,آنان ,دیگران ,حرف ,افراد ,كنید و ,خود را ,آنان را ,به خاطر ,را به

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

lokeksiju Samuel's game خرید ساعت مچی مردانه kotton_kandy realmouse Charlie's site ایده برتر پارسیان خاورمیانه ★My Little Pony★ اطلاع رسانی و کلوانس کتاب و تحریر گلشن،میدان بزرگ وسط رضوان شهر(بلواربعثت)/شعبه دوم بلوار باهنر جنب چاپ گلشن