در رکود اقتصادی در بازارهای مختلف می توان از تکنیک های مطمئنیدر جهت افزایش فروش استفاده نمود .
با تغییرات ایجاد شده در شرایط اقتصادی رفتار خرید وخریداران نیز تغییر میکند و از همین رو است که برای موفقیت در این عرصه باید ازکارشناسان و افراد بازاریاب حرفه ای استفاده کرد تا بتوان در این شرایط جامعه ورکود اقتصادی ایجاد شده بهترین راهکارها را ارائه نمود.
یکی از نکات مهم ، حفظ و نگهداری مشتریان فعلی می باشد کهانجام این امر نسبت به جذب مشتریان جدید از هزینه کمتری برخوردار می باشد و میتوانید همواره فروش مشخص و ثابتی را داشته باشید.
ابزارهایی که می توان برای این امر مورد استفاده قرار دادتماس تلفنی، ملاقات های حضوری، ارسال نامه، کارت دعوت، فرستادن ایمیل های تبلیغاتیو پیامکی و همچنین برگزاری سمینار و همایش و . از جمله این موارد می باشد.
درباره این سایت