محل تبلیغات شما


اصول طلایی مشتری مداری :


  • مشتری مداری با استخدام هر عضوی از سازمان آغاز می شود

  • ارتباط برقرار کنید ، ارتباط بازی پینگ پونگ است اگر یکی بازی نکندبازی انجام نمی شود، پس برای مشتری فرصت گفتگو مهیا کنید

  • مشتری مداری کنار آمدن با مشتریان ناسازگار است

  • شکایات مشتری ارزان ترین راه شناخت مشتریان است

  • ارتباطات مشتری را با گوش کردن مدیریت کنید

  • رضایت کارکنان رابطه ای مستقیم با رضایت مشتریان دارد

  • مشتری داور نامریی و نهایی موفقیت یا شکست است

  • هیچ کس مجبور نیست با ما معامله کند

  • صداقت و خوشنامی دروازه ورود مشتریان به سازمان است

  • مطمئنا اولویت های مشتریان با اولویت های شما تفاوت دارد

  • مشتری بر اساس ظاهر شما و ظاهر محیط شما قضاوت می کند

  • مشتری مشاور اول ما برای بهبود مستمر است زیرا مشتری بهتر از هر کسدیگر نیازهای ما را میداند

  • جذب مشتری راحت تر از نگهداری مشتری و نگهداری مشتری راحت تر ازرضایت مشتری است

  • هزینه جذب مشتری بیش از هزینه نگهداری مشتری و هزینه نگهداری مشتریبیشتر از هزینه رضایت مشتری است

  • مشتری حرف اول و آخر را می زند

  • احترام در همه جا و برای همه مشتریان ضروری است

  • صادقانه به حرف و حق مشتری احترام بگذارید

  • تبلیغ کافی است ، درباره همه چیز اطلاعات بدهید

  • در ارتباطات همیشه مثبت نگر و یک باشید

  • با ذهنیت مثبت " من خوبم تو خوبی" ارتباط را آغاز کنید

  • بایستی به آنچه مشتری می گوید گوش فرا دهیم و سرعت در پاسخگویی را اصل اول رضایت مشتری قرار دهیم

  • برنده برنده بیندیشید ، نزدیک ترین راه شکست ، اصرار برای پیروزی بر مشتری است

  • روابط ما خواسته یا ناخواسته رضایت مشتری را شکل می دهد . مشکلات راحتی الامکان باکمک مشتری حل کنید

  • هرگز در برخورد با مشتریان تبعیض قائل نشوید چرا که احترام "درهمه جا" و " برای همه" مشتریانضروری است

  • حتی اگر یقین دارید که حق با شماست از بحث کردن با مشتری اجتناب کنید

  • هرگز تماس مشتریان را بدون پاسخ نگذارید

  • اگر شما از مشتریان خود مراقبت نکنید دیگران این کار را انجام میدهند.

  • هیچگاه احساس نکنید هرآنچه را که می توانستید برای مشتری انجام دادهاید همیشه به فکر خدمات بهتر باشید

  • حتی اگر دشمن هم برای خرید بیاید با تمام وجود بایستی او را راضیکنید

  • شناخت ، قدم اول برای دستیابی به رضایت مشتری است پس لازم استنیازهای درحال تغییر مشتریان شناسایی و پیش بینی شود

  • مشتری زمانی راضی می شود که محترمانه با او برخورد شود و خدماتدوستانه و مفید به او ارائه شود

  • رضایت خودتان بخشی از رضایت مشتری است

  • همواره 50 درصد نیتی  مشتریان از بی اطلاعی است


بهره وری و عوامل اثر گذار در آن

10 اصل مهم در مدیریت

هشت روش تصمیم گیری های روزانه

مشتری ,مشتریان ,رضایت ,، ,اول ,نگهداری ,رضایت مشتری ,نگهداری مشتری ,مشتری مداری ,ترین راه ,در همه ,هزینه نگهداری مشتری ,طلایی مشتری مداری ,اصول طلایی مشتری

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

worldiscmaquar Curtis's collection حقیقت ساحل و باران etmonazi inodattan dohoswiema سفارشات دنیای شبکه longpupartghaz knocualtrotlon