Ø تقسیم کار مناسب، به منظوریک مسئولیت ویژه برای هریک از کارمندان.
Ø اطلاع رسانی دقیق درموردقوانین و مقررات موجود در سازمان به کارمندان.
Ø تیم پروژه فقط و فقط از یک نفر دستورالعمل گرفته و آن را اجرایی کند و هر گروه بصورت جداگانه یک رئیس داشته باشد.
Ø اطمینان کامل از پیشرویدرست اعضای سازمان در یک راستا و برای یک هدف.
Ø اطمینان از وجود منافعمشترک برای سازمان در بین کارکنان هر گروه.
Ø اطمینان از وجود پاداشمناسب برای اعضای سازمان.
Ø آگاهی از تصمیم گیری هایمدیران گروه های زیر مجموعه شرکت.
Ø ایجاد امنیت شغلی برایکارکنان.
Ø تشویق کارکنان به داشتن خلاقیت و انگیزه درکار.
Ø تقویت روحیه ی تیم پروژهو تلاش برای هماهنگی و انسجام گروه.
درباره این سایت